نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی بازار طراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
  • آنتروپی شانون طراحی چارچوب پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت فرش) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-169]

ا

  • ایجاد مزیت رقابتی شرکتی طراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
  • ایران مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاست‌های بومی‌سازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
  • ارزیابی استراتژی ارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکت‌های صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]
  • استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل زمینه‌ای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بین‌المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
  • استراتژی ارائه مدل پشتیبان تصمیم‎ گیری برای رتبه‎ بندی استراتژی‎ها در شرکت‎های چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • استراتژی طراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
  • استراتژی تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
  • الگوریتم فرا ابتکاری طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
  • انتقال دانش شناسایی و رتبه‌بندی عوامل زمینه‌ای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بین‌المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
  • اینستاگرام طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
  • انقلاب صنعتی چهارم مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]
  • انگیزه برای مدیریت دانش تحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکت‌های صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]
  • انگیزه خدمت تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینه‌ای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
  • اولویت&lrm ارائه مدل پشتیبان تصمیم‎ گیری برای رتبه‎ بندی استراتژی‎ها در شرکت‎های چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]

ب

  • بازاریابی بین‌المللی طراحی چارچوب پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت فرش) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-169]
  • بازاریابی داده‌محور عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]
  • بازاریابی دیجیتال ارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکت‌های صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]
  • بازاریابی دیجیتال طراحی چارچوب پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت فرش) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-169]
  • بازار بین‌المللی طراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
  • بازار های بین المللی نقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسب‌وکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]
  • بحران چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
  • بخش عمومی تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینه‌ای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
  • برندسازی ملی الگوی چندسطحی برندسازی ملی: متاسنتزمطالعات موردی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • بیگانه گرایی مصرف کننده تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
  • بیمه اعتبار تجاری بیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
  • بیمه ریسک سیاسی پوشش بیمه‌ای ریسک‌های سیاسی مرتبط با ارز در سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]
  • بندی استراتژی ارائه مدل پشتیبان تصمیم‎ گیری برای رتبه‎ بندی استراتژی‎ها در شرکت‎های چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • بومی‌سازی مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاست‌های بومی‌سازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]

پ

  • پساکرونا‌ تحلیل و ارزیابی ذهنیت‌‌‌‌‌‌‌ سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی‌ کسب‌‌‌و‌‌‌‌‌‌کارهای نوپا در دوران پساکرونا‌ [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
  • پشیمانی از خرید تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
  • پیشه وری: صنایع‌دستی بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
  • پلتفرم طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
  • پویایی شناسی سیستم مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]

ت

  • تأخیر در پرداخت دین بیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
  • تبلیغات آنلاین شخصی شده عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]
  • تحریم مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
  • تحقیق کیفی تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینه‌ای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
  • تحلیل عاملی طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
  • تحلیل مضمون تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
  • تخریب خلاق طراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
  • ترکیه مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاست‌های بومی‌سازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
  • تصمیم&lrm ارائه مدل پشتیبان تصمیم‎ گیری برای رتبه‎ بندی استراتژی‎ها در شرکت‎های چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • تصویر کشور تولید کننده تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
  • تعاونی های کشاورزی بررسی تاثیر کرونا بر افول کسب و کار تعاونی های کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 91-103]
  • تکنیک آزمایشگاه ارزیابی و تحلیل تصمیم‌گیری فازی (FDEMATEL) طراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
  • تکنیک مدل‌سازی ساختاری تفسیری فازی (FISM) طراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
  • توسعه اقتصادی بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
  • توسعه نوآوری نقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسب‌وکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]

د

  • داده بنیاد تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینه‌ای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
  • دانش بومی بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
  • دیماتل فازی مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]
  • دولت نقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسب‌وکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]

ر

  • ریسک ارز پوشش بیمه‌ای ریسک‌های سیاسی مرتبط با ارز در سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]
  • رشد فناوری بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
  • رضایت مشتریان تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
  • رغبت کارکنان به مدیریت دانش تحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکت‌های صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]
  • رفتار تجاری تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
  • رفتار کارآفرینانه بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
  • رقابت پذیری طراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]
  • رقابت‌پذیری تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
  • رمزارز مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
  • رهبری چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
  • روش دلفی مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
  • روش دلفی فازی طراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
  • رویکرد چندسطحی الگوی چندسطحی برندسازی ملی: متاسنتزمطالعات موردی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]

ز

  • زبان نام تجاری اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
  • زنجیره تامین خدمات بانکی مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]

س

  • سازی چند شاخصه ارائه مدل پشتیبان تصمیم‎ گیری برای رتبه‎ بندی استراتژی‎ها در شرکت‎های چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • سیاست‌گذاری مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاست‌های بومی‌سازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
  • سرعت نوآوری طراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
  • سرمایه گذاری خارجی پوشش بیمه‌ای ریسک‌های سیاسی مرتبط با ارز در سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]
  • سیستم&lrm ارائه مدل پشتیبان تصمیم‎ گیری برای رتبه‎ بندی استراتژی‎ها در شرکت‎های چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]

ص

  • صادرات غیرنفتی تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
  • صادرات محصولات کشاورزی طراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]
  • صنعت خودرو مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاست‌های بومی‌سازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
  • صنعت سیمان تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
  • صنعت فرش طراحی چارچوب پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت فرش) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-169]
  • صنعت کالاهای تند مصرف طراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]

ع

  • عملکرد بازاریابی بین‌المللی تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
  • عملکرد صادراتی بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
  • عوامل فزاینده کارایی تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]

ف

  • فاکتورینگ بیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
  • فضای کارآفرینی تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]

ق

  • قصد خرید محصولات خارجی تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
  • قیمت درک شده اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]

ک

  • کارآفرینی پیشه‌وری بررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
  • کرونا بررسی تاثیر کرونا بر افول کسب و کار تعاونی های کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 91-103]
  • کسب و کار تبیین الگوی مطلوب عوامل زمینه‌ای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
  • کسب و کار بررسی تاثیر کرونا بر افول کسب و کار تعاونی های کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 91-103]
  • کسب و کار بین المللی مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
  • کسب و کارهای بین المللی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل زمینه‌ای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بین‌المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
  • کسب‌وکارهای خوشه‌‌ای طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
  • کسب‌وکارهای نوپا تحلیل و ارزیابی ذهنیت‌‌‌‌‌‌‌ سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی‌ کسب‌‌‌و‌‌‌‌‌‌کارهای نوپا در دوران پساکرونا‌ [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
  • کسب وکارهای هایتک نقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسب‌وکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]
  • کشور مبدأ طراحی اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
  • کشور مبدأ قطعات اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
  • کلید واژه‌ها: توسعه صادرات طراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]

گ

  • گیری ارائه مدل پشتیبان تصمیم‎ گیری برای رتبه‎ بندی استراتژی‎ها در شرکت‎های چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • گیری چند معیاره ارائه مدل پشتیبان تصمیم‎ گیری برای رتبه‎ بندی استراتژی‎ها در شرکت‎های چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • گشودگی به تغییرات تحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکت‌های صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]

م

  • مبادلات مالی مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
  • متاسنتز الگوی چندسطحی برندسازی ملی: متاسنتزمطالعات موردی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • مخاطره بازرگانی بیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
  • مدیریت چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
  • مدل&lrm ارائه مدل پشتیبان تصمیم‎ گیری برای رتبه‎ بندی استراتژی‎ها در شرکت‎های چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • مدل RACE ارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکت‌های صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]
  • مشتری عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]
  • مشتریان طراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
  • مطالعات موردی کیفی الگوی چندسطحی برندسازی ملی: متاسنتزمطالعات موردی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • معدن ارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکت‌های صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]

ن

  • نیت‌های رفتاری تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
  • نرخ ارز واقعی تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
  • نقش تنظیمی طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
  • نقش شناختی طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
  • نقش هنجاری طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
  • نگرش اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
  • نگرش به برند تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
  • نهادی نقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسب‌وکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]
  • نوآوری بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکت‌های صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
  • نوسانات نرخ ارز پوشش بیمه‌ای ریسک‌های سیاسی مرتبط با ارز در سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]

و

  • ورشکستگی بیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
  • ویروس کرونا چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]

ه

  • های پشتیبان تصمیم&lrm ارائه مدل پشتیبان تصمیم‎ گیری برای رتبه‎ بندی استراتژی‎ها در شرکت‎های چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • هرمنوتیک انتقادی چالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
  • هویت برند مبتنی بر مشتری تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
  • هوشمندسازی‌ تحلیل و ارزیابی ذهنیت‌‌‌‌‌‌‌ سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی‌ کسب‌‌‌و‌‌‌‌‌‌کارهای نوپا در دوران پساکرونا‌ [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]

ی

  • یادگیری پیوسته تحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکت‌های صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]